2 sep. 2012

Sååååå nöjd med helgen!


Det blev verkligen en grym helg ute på Österlen med fin löpning, fint väder och fina löparvänner! På schemat stod 5 löppass och jag sprang 4st av dom varav det ena passet var en riktig långpanna på 34km. Totalt sprang jag 68km under helgen och min mängdvecka blev verkligen en mängdvecka och landade på totalt 118km. Trots mycket mängd kände jag mig väldigt pigg under helgen och sista 4km på långpannan drog jag på och kände mig riktigt stark vilket bådar gott för uthålligheten jag nu jobbar på att få upp. Som pricken över i:et avslutades sista passet med ett skönt dopp i havet!


Intrycken är många från helgen och jag skulle kunna skriva massor men jag lägger istället upp ett gäng bilder som får tala. Vill tacka alla som gjorde helgen så lyckad och tack Mikael för att du fixade denna fantastiska helgen som jag inte kommer glömma. Jag hoppas på en repris nästa år!














11 kommentarer:

Johan sa...

Vilken helg det blev och vilka grymma bilder du fick till! Den här helgen lär jag inte glömma i första taget
. Kan dock inte påstå att min avslutning på långpannan var lika stark. :) Bra jobbat!!

Västgötskan sa...

Herregud, vad härligt det ser ut! Önskar att jag hade varit med. :-)

Och kul att se att du matchar skor och tröja. ;-))

Kram M

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Man hade verkligen velat vara med. Din mængd antyder att du kanske inte lagt av med Maraton?

MVH Erpur

Anna (Orka mera) sa...

Härliga bilder!!! Och en minst lika härlig helg!! Synd att du missade mitt ballerinahopp över vattnet :)

Daniel sa...

Johan - Jag tyckte du såg stark ut hela helgen! Bra jobbat själv!

Västgötskan - Du får hänga på söderut någon gång! :) Kul att du såg matchningen ;) Kram!

Erpur - Visst skvallrar mängden lite om en mara ;) Fast just nu vill jag bara bli uthålligare!

Anna - Jag tror faktiskt jag lyckades få med en del av ditt hopp. Har många bilder och har inte hunnit gå igenom alla ordentligt. Tack för trevligt sällskap!

Elin sa...

Ojojoj vad härligt det låter och ser ut! Hoppas också på en repris nästa år så att jag kan delta!

Mikael Björk sa...

Dina bilder gör att jag längtar tillbaka redan.

Traditioner är härliga. Och att upptäcka nya stigar. Vi får se vad Stigarna har att bjuda i framtiden... :-)

Anonym sa...

Va har du fotat med? Misstänker att du inte släpade runt på system med fisheye :)

Daniel sa...

Elin - Det här hade du gillat! Hoppas det blir repris nästa år så får du hänga på!

Mikael - Låter spännande! :)

Anonym - Jag har en liten GoPro som är lätt att ha med ;)

http://gopro.com/

Sara sa...

Fantastisk helg! Jag har lånat ngra av dina fina bilder.
Och så har jag börjat spåna på en sak jag skulle vilja göra med er nästa år.... ;)

Daniel sa...

Det är bara att låna! Det där med nästa år låter spännande! :)