11 apr. 2013

Inför ms-dagen


Den 29:e maj är det ms-dagen och i år händer det äntligen lite saker saker här på hemmaplan. I år är temat "ung med ms" och i detta sammanhanget kan jag faktiskt kalla mig ung då man drar gränsen vid 40år. Alltid något positivt med den här sjukdomen!

Ni som följt mig på bloggen genom åren vet nog att jag redan uppmärksammar denna dagen varje år då jag tycker det är viktigt. I år är det dock lite annorlunda då jag tillsammans med några andra har fått äran att vara ambassadör för ms-dagen vilket gör att jag i allra högsta grad kommer vara inblandad. Det känns riktigt kul men tyvärr krockar en del av förberedelserna med annat. Jag var uppbjuden till Stockholm till helgen men jag har ju att löparläger inplanerat sedan länge vilket får gå före. Lite synd nu när det äntligen händer något på hemmaplan men jag kommer ändå bidra så gott jag kan. Det kommer mer info om vad som händer lite senare så håll ögonen öppna...

2 kommentarer:

Helena sa...

Haha-blir jag insläppt imorgon tro :-) Är ju hela 40½.

Jag kör hårt för Skåne imorgon. NHR och jag... vem kunde tro det ;-)

Kram på dig!

Daniel sa...

Härligt Helena! Klart du blir insläppt!
Ha en bra helg!
Kram!